Вторник
18.06.2019
07:03
Поиск
Конкурсы
  • Статистика сайта
                                   
    Всего чел. на сайте:
    Новых за месяц: 5
    Новых за неделю: 0
    Новых вчера: 0
    Новых сегодня: 0
    Счетчики
    Онлайн лист
    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Cегодня нас посетили
    Інформація

    Прозорість та інформаційна відкритість


    Участь в експерименті всеукраїнського рівня за темою "Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті"
    Прийом дітей до 1го класу на 2019-2020н.р.
    Страничка учителя
    Страничка Шматко С.В.
    Personagrata
    Сайт Плотниковой А.А.
    Сайт Потоцкой Е.А.
    Сайт Пожидаевой Е.Г.
    Сайт Овсяник С.Г.
    Сайт Михайленко Р.А.
    Сайт ТГ "Ортобиотика"
    Сайт Аношиной В.Ю.
    Nachalka99
    Виртуальное МО уч.информатики
    Квест знатоков информатики
    Университетское переводоведение

    Новости Osvita.ua
    Внимание!
    Данный сайт является
    единственным официальным сайтом
    Запорожского многопрофильного лицея № 99.
    За недостоверную информацию,
    размещенную на других сайтах,
    администрация лицея
    ОТВЕТСТВЕННОСТИ НЕ НЕСЕТ
    Весь контент на сайте
    доступен по лицензии
    Creative Commons Attribution 4.0
    International license
    Запорожский многопрофильный лицей №99
    Главная » Статьи » Выставка 2017

    В категории материалов: 2
    Показано материалов: 1-2

    Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

    Музика Галина Олександрівна,

    вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії,

    "Старший вчитель".

    Анотація

    Однією з важливих складових літературної компетентності є особистісно-діяльнісна компетенція молодшого щколяра. Вона передбачає реалізацію літературно-творчих здібностей дітей, зумовлену високим інтересом до читання літературних творів. Можна тлумачити ії як здатність читача до власної літературної діяльності, яка сприяє розвиткові творчих літературних здібностей.

    Зазначена діяльність стимулює дітей до написання власних творів: казок, віршів, оповідань тощо, розвиває їх літературно-творчі здібності. На уроках використовуються  різноманітні види творчої діяльності: малювання, переказ, драматизація, написання власних творів.

             Творча активність, образність та конкретність мислення, особливості уяви створюють сприятливі умови для літературного розвитку школярів. В організації цієї діяльності використовується комплексний вплив різних видів мистецтв: художнє слово, живопис, музика.

    Выставка 2017 | Просмотров: 380 | Добавил: litsey-99 | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

    Інформація про автора:

    Репетун Тетяна Валентинівна,

    вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії.

     

     

    Анотація

    У роботі розкрито проблему формування успішної, підготовленої до сучасного життя особистості через впровадження технології критичного мислення в початкову школу; висвітлено умови, що сприяють формуванню критичного мислення у молодших школярів;  розглянуто структуру уроку та наведено приклади методів та прийомів для успішного формування критичного мислення  на кожному етапі уроку; детально описано специфічні прийоми, які можна використати на практиці саме в початкових класах.

    У представленому досвіді  запропоновано багато елементів, адаптованих до сучасних українських реалій та умов, які підтвердили свою ефективність у навчально-виховному процесі.

    Выставка 2017 | Просмотров: 484 | Добавил: litsey-99 | Дата: 02.03.2017 | Комментарии (0)