В категории материалов: 2
Показано материалов: 1-2


Музика Галина Олександрівна,

вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії,

"Старший вчитель".

Анотація

Однією з важливих складових літературної компетентності є особистісно-діяльнісна компетенція молодшого щколяра. Вона передбачає реалізацію літературно-творчих здібностей дітей, зумовлену високим інтересом до читання літературних творів. Можна тлумачити ії як здатність читача до власної літературної діяльності, яка сприяє розвиткові творчих літературних здібностей.

Зазначена діяльність стимулює дітей до написання власних творів: казок, віршів, оповідань тощо, розвиває їх літературно-творчі здібності. На уроках використовуються  різноманітні види творчої діяльності: малювання, переказ, драматизація, написання власних творів.

         Творча активність, образність та конкретність мислення, особливості уяви створюють сприятливі умови для літературного розвитку школярів. В організації цієї діяльності використовується комплексний вплив різних видів мистецтв: художнє слово, живопис, музика.

Выставка 2017 | Просмотров: 845 | Добавил: litsey-99 | Дата: 06.03.2017 | Комментарии (0)

Інформація про автора:

Репетун Тетяна Валентинівна,

вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії.

 

 

Анотація

У роботі розкрито проблему формування успішної, підготовленої до сучасного життя особистості через впровадження технології критичного мислення в початкову школу; висвітлено умови, що сприяють формуванню критичного мислення у молодших школярів;  розглянуто структуру уроку та наведено приклади методів та прийомів для успішного формування критичного мислення  на кожному етапі уроку; детально описано специфічні прийоми, які можна використати на практиці саме в початкових класах.

У представленому досвіді  запропоновано багато елементів, адаптованих до сучасних українських реалій та умов, які підтвердили свою ефективність у навчально-виховному процесі.

Выставка 2017 | Просмотров: 797 | Добавил: litsey-99 | Дата: 02.03.2017 | Комментарии (0)