АНОТАЦІЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Номінація : «Компетентнісна освіта: технології та управління»
Тема: «Здоров’язбережувальний простір як багаторівневе соціально організоване виховне середовище»
Інформація про авторів досвіду:
вчителі Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області:
Фомич Інна Іванівна, заступник директора з методичної роботи, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»;
Дзюба Олена Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»;
Задорожня Світлана Федорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»;
Педенко Олена Анатоліївна, учитель фізики, спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»;
Потоцька Олена Анатоліївна, учитель хімії, спеціаліст вищої категорії;
Федоріна Жанна Анатоліївна, учитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії.
Провідна педагогічна ідея досвіду
Здоров’я – поняття багатопланове. Це не лише відсутність хвороб, а й високий рівень захисних сил організму, гармонійне поєднання фізичного, психічного, духовного й соціального здоров’я як результат самодисципліни, самопізнання, самореалізації на основі стійкої потреби бути здоровим.
Більшу частину доби дитина проводить у школі. Тож основним завданням процесу навчання є не тільки навчити, сформувати певні вміння та навички, розвинути творчий потенціал, а й максимально зберегти здоров’я учнів. Організація навчально-виховного процесу як багаторівневого соціально організованого середовища на основі здоров’язбережувальних технологій сприяє формуванню розвиненої й творчо мислячої особистості, що володіє міцними базовими знаннями з навчальних предметів за умови збереження й зміцнення фізичного, психічного та морально-психологічного здоров’я учнів як найвищої загальнолюдської цінності.