Педагогічна рада 20.01.2020 р.
Тема: Розвиток інноваційного потенціалу ліцею як умова творчої самореалізації педагогів та учнів, розвитку їх розумового та емоційного інтелекту.
Мета педради: Сприяти розвитку інноваційного потенціалу ліцею та створенню виховного простору для формування емоційного інтелекту та життєвих компетентностей учнів в процесі реалізації продуктивної інтелектуальної діяльності під час навчально-виховного процесу в рамках впровадження моделі авторської школи.
Тема доповіді |
Презентація |
Розвиток інноваційного потенціалу ліцею як умова творчої самореалізації педагогів та учнів, розвитку їх розумового та емоційного інтелекту. |
|
Інноваційна модель ПМК природничих дисциплін |
Презентація_2pdf | Презентація_3pdf | Презентація_4pdf |
Інноваційна модель ПМК української мови та літератури |
|
Інноваційна модель ПМК математики |
Рішення педагогічної ради:
Заступникам директора з НВР:
1. Врахувати пропозиції ПМК щодо оновлення змісту навчального плану ліцею для впровадження інноваційних технологій в навчальну діяльність.
2. Врахувати при створенні Програми розвитку інноваційної діяльності учнів та вчителів ліцею пропозиції ПМК:
- в оновлення моделі «Системи самоосвіти педагогів»:
- в оновлення моделі «Інформаційно-навчального середовища ліцею»;
- в оновлення моделі «Коуч-супроводу інтелектуально обдарованих учнів»;
- в оновлення моделі «Інновація простору ліцею» .
Психологічній службі ліцею:
3. Апробувати розроблений проєкт «Мотиваційна підтримка успішних та неуспішних учнів в рамках впровадження програми розвитку інноваційної діяльності учнів та вчителів ліцею в постійно мінливих умовах освіти»
Заступникам директора з НВР, керівникам ПМК:
4. Впроваджувати в роботу ПМК оновлений методичний інструментарій, що розвиває емоційний інтелект учнів; оновлений ресурсний кошик.
5. Апробувати в роботі з обдарованими учнями оновлені форми та методи індивідуальної навчальної діяльності: карти навчальної діяльності обдарованих учнів, індивідуальну освітню траєкторію обдарованої дитини.