Среда
18.10.2017
08:48
Поиск
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика сайта
                      
Онлайн лист
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Cегодня нас посетили
Конкурсы
Подпишитесь...

Введите свой email:

Delivered by FeedBurner

Гаряча лінія
Страничка учителя
Страничка Шматко С.В.
Психологическая служба ЗМЛ№99 "personagrata"
Скарбничка мовознавця
Химия для всех
English without problems
Сайт Овсяник С.Г.
Сайт Михайленко Р.А.
Как помочь учиться с удовольствием?
Nachalka 99
Виртуальное МО учителей информатики
Інформатика в патріотичному вихованні
Блог Герасименко С.В.
Квест знатоков информатики


Наш опрос
Вопрос женщинам: какие подарки вы предпочитаете получать?
Всего ответов: 250
Категории
Общие [241]
Мероприятия [79]
Праздники / Поздравления [98]
Обновления [5]
osvita.ua
Сайт существует
Архив записей
Запорожский многопрофильный лицей №99
Главная » 2017 » Март » 22 » 50 слів
13:24
50 слів

Запрошуємо взяти участь у традиційному, вже 39-й за ліком багатогранному міжнародному безкоштовному заході "50 слів".

Запитання конкурсу будуть розміщені за нижче наведеною адресою десь 19-го березня ц.р. Але перед цим треба, щоб учасник хоча б день-два посидів над осмисленням умов конкурсу, давно розміщеними за Інтернет-адресою http://quest.in.ua/uk-50sliv.vesna2017 , або, що те ж саме: на сайті http://quest.in.ua (див. на головній сторінці іконку UK для переходу на україномовні сторінки) "Заходи" → "50 слів" → "2017 весна" з кліком там на червоне посилання "Скачати файли", де дивіться на "Положення про конкурс", "Це важливо", а після 20 березня там само - на гілки "Запитання першого туру" та "Запитання другого туру".

Не переймайтеся, якщо в перші дні початку конкурсу будуть проблеми зі входженням на наш сайт. Таке щоконкурсу відбувається з-за перевантаження сервера. Тож тоді або зачекаєте день-два, або, якщо бажаєте, напишіть нам електронного листа з проханням, щоб ми скинули на Вашу електронну адресу запитання конкурсу.

Враховуючи те, що зміст (умови) нашого конкурсу зовсім не схожі на інші конкурси, знову акцентуємо:

1. Запитання тут унікально широкопрофільні та, як правило, виходять далеко за межі шкільних підручників.

2. Конкурс "50 слів" ні в якому разі не виявляє та не афішує кількість знань, уже колись та десь здобутих. Бо він стимулює не це, а вміння шукати та аналізувати НОВУ інформацію. А, на превеликий жаль, таке вкрай важливе та корисне для самостійного життя дійство зовсім незвичне для школяра, і не лише українського. Тому кажемо, що наш конкурс не призначений для, перепрошуємо за два наступні слова, бездумних зубрилочок, які часто-густо й є лідерами в засвоєнні державних програм.

Ми бажаємо мати справу з розумними, вдумливими, логічними та неспішними.

3. Хай ні Ви, ні Ваші вихованці не впадете в ступор хоча б від змісту першого запитання, яке починається словами: "Станьте босою ногою на підлогу, виміряйте ...". Чому попереджаємо про це? Бо, на превеликий жаль, у шкільних програмах майже відсутні конкретні практичні завдання. Тому слова "візьміть в руки лінійку", "порахуйте", "зважте" ets масово ігноруються та викликають в дитини непереборний спротив, відторгнення. Адже в сучасному житті виникли такі хибні тенденції, що молода людина ... (пом'якшимо трактування: ... дехто з молодих людей ...) ладна цілісінький день просидіти над пошуком конкретної інформації у, приміром, Інтернеті, ніж за 10 секунд виконати легеньке елементарне (на рівні дошкільняти) практичне завдання, яке, до речі, у нас оцінюється не одним, а аж п'ятьма балами.

На підтвердження невміння учнів виконувати практичні завдання: декілька років тому ми пропонували скатати руками аркуш формату А4 в кулеподібну форму та виміряти приблизний діаметр утвореного виробу. То замість того, щоб через півхвилини написати відповідь, одна дівчина познаходила в Інтернеті та написала нам дані про силу/тиск руки, про щільність зіжмаканого паперу, про вплив вологості кімнатного повітря на папір (!), про ще багато чого, заповнила жахливо величезними формулами дві сторінки ..., і, між іншим, написала зовсім неправильну відповідь.

4. В учасника ні в якому разі не повинен спрацювати сумнозвісний так званий "комплекс відмінника" (іншими словами - хибний для "50 слів" підхід декого "все або нічого"). За всі "сто років" проведення конкурсу лише два учасники колись спромоглися відповісти на всі запитання. Тож  і цього разу: якщо учасник дасть правильні відповіді лише десь на половину (!) запитань, то він практично гарантовано потрапить до сотні кращих.

5. У нас дуже суворі вимоги до переписування відповідей один у одного. Тому пропонуємо не прагнути до якомога більшої кількості Ваших учасників. Практика показує, що українські та пострадянські учні здебільшого НЕ привчені до самостійної роботи (порівнюючи з будь-чим: чи то з цивілізованими країнами, чи, враховуючи досвід чотирирічної педагогічної роботи в Замбії двох знайомих учителів В. Косенка, навіть з африканськими племенами). І тому, працюючи колективно або списуючи відповіді у друзів, "колективники" масово потрапляють у так званий плагіат.

6. З умов конкурсу зрозуміло, що на оформлення відповідей відводяться не традиційні урок/два, навіть не день, не тиждень, а місяць (!) неспішної домашньої самостійної роботи, з 20 березня по 20 квітня.

 

Ми, Всеукраїнська дитяча громадська організація "ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК", зареєстровані в Міністерстві юстиції України 03.04.2007 р., свідоцтво № 2653.

 

Є два документи, які підтримували діяльність ВДГО КРОКС  (КРОКС – це наш ”брат"-попередник): лист МОН України №32/8-574 від 19.08.2003 р. та спільна з Мінсім’ямолодьспорту постанова МОН України  №109/7/124 від 22.04.1997р.

 

З повагою,

В. Косенко,

голова оргкомітету конкурсу "50 слів",

голова ради ВДГО "Гармонійний розвиток".

тел. 045-65-4-22-99,

моб.  067-309-51-54.

mail@quest.in.ua

val5060@ukr.net

 

І ще. Багаторічна статистика свідчить про те, що на нашій "мапі" майже немає обласних центрів та тим паче м. Києва. З цих міст майже не було й немає призерів конкурсу "50 слів". Там майже немає таких, хто потрапляв до сотні кращих. І прізвищ таких юнаків та дівчат майже НЕ ІСНУЄ навіть у списках учасників (для доведення цього можете проглянути таблиці та результати кращих учасників конкурсу "50 слів" за останні декілька років, які загальнодоступно розміщені на нашому сайті). Чому? Бо так розуміємо (зрозуміло, що "розуміємо" саркастично), що учні, які навчаються в великих містах, - які там кафе, гульки, нічні клуби? - днями й ночами сидять/вчать уроки, активно виконують нетворчі (ой - творчі) конче непотрібні (ой - потрібні) для майбутнього самостійного життя домашні завдання, не вилазять з бібліотек ... . Навіщо їм "якесь" деклароване нами самовдосконалення? Тож вочевидь сумно та дивно, що ця когорта урбанізованих учнів масово неконкурентоспроможна (хоча для вдумливих далекоглядних наших учасників остаточні місця майже не важливі).

До речі, ми готові плідно подискутувати з потенційними захисниками "асфальтових" дітей.

А також ми готові до обговорення на будь-якому рівні, навіть на шпальтах газет чи на міністерському, доцільності того, на що зараз "педалюють" державні шкільні навчальні програми (які, звичайно, лобійовані НАПНУ). Але просимо опонентів перед аргументацією хоча б прочитати минулорічного звернення В. Косенка до педагогів України (перша сторінка розділу "Оголошення" на http://quest.in.ua/uk-advertisement), а в ідеалі - то ще й прочитати вступ до книги В. Косенка "Фундамент математики" та 150-сторінкові пропозиції В. Косенка щодо всіх сучасних шкільних навчальних програм, викладених у його книзі "Сучасні прибамбаси".

Просмотров: 101 | Добавил: litsey-99 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]